Zpracování recenzí

společnosti CALBUCO s.r.o., IČO: 04084357, se sídlem Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Česká republika, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 242070, kterou zastupuje Dominik Píchal, jednatel, pro webové stránky www.grizly.cz (dále jen "e-shop")


Recenze, které zveřejňujeme přímo na našem e-shopu ověřujeme a může je vkládat pouze registrovaný zákazník. Tuto možnost budete mít přímo u produktu na e-shopu.

Recenze získané prostřednictvím Zbozi.cz nebo Heureka.cz anebo na základě námi zaslaného e-mailu jsou ověřenými recenzemi. Pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili.

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

  1. Můžete ohodnotit produkt na našem e-shopu přímo u daného produktu. Recenze ověřujeme, proto je tento způsob udělení hodnocení technicky možný jen u registrovaných zákazníků, kteří se přihlásí ke svému účtu na našem e-shopu. Jsme pak schopni ověřit, že produkt, který hodnotíte jste u nás opravdu zakoupili.
  2. E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka a Zbozi.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka a Zbozi.cz, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní.

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

Vložení recenze. Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme právě prostřednictvím:

  1. Vložení hodnocení na e-shopu. Pokud zákazník zadává nové hodnocení přímo na webových stránkách e-shopu, je to technicky možné jen u registrovaných zákazníků. Kontrolujeme jméno, e-mail a číslo objednávky v uděleném hodnocení, abychom ověřili, že zákazník recenzované zboží skutečně zakoupil. Proto se Vaše recenze nemusí objevit na našem webu hned. Pokud nespárujeme zadanou recenzi s provedeným nákupem, nezveřejníme ji

  2. Heureka a Zboží.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno, příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.

Jak mám postupovat v případě, kdy mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@grizly.cz a poté vám bude zaslán odkaz.

Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 1. 9. 2024.