Časté dotazy

Potíže s přihlášením

Zkontrolujte si email, pod kterým se přihlašujete. V případě špatného hesla si nastavte heslo nové na následujícím odkazu

Doprava a stav objednávky

Sledujte svou objednávku v zákaznickém účtu v sekci Historie objednávek. Zároveň, jakmile dojde ke změně stavu vaší objednávky (např. přijetí platby, příprava k odeslání, předání dopravci), vždy vám pošleme i automatický e-mail s aktuálními informacemi.
Zavolejte na naši zákaznickou linku (tel. 725 473 077), pokusíme se změnu provést. Pokud objednávka již byla předána dopravci, je nutné se změnou doručovací adresy kontaktovat přímo dopravce.
Všechny informace o cenách dopravy najdete v sekci Doprava a platba.

Platba a slevové kódy

Kontaktujte nás co nejdříve na tel. 725 473 077. Pokud objednávka ještě nebyla předána dopravci, platbu rádi změníme
Kód zadáte v prvním kroku košíku pod výpisem produktů v políčku Slevový kupón nebo Voucher.
Ano, ale pouze e-stravenkovou kartou.

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace i vrácení zboží do 14 dnů jednoduše vyřešte přes náš online formulář.

Ostatní dotazy

Nastavte si hlídacího psa u produktu.
Podívejte se na volná místa v sekci Kariéra.